Onze faciliteiten

Wij bieden een aantal voorzieningen, faciliteiten voor onze bewoners van het Woonservicecentrum.

Het hoofdgebouw

In het hoofdgebouw kunnen alle bewoners gebruik maken van het biljart en de leestafel. Er zijn ook activiteiten waaraan bewoners kunnen deelnemen, zoals de wekelijkse spelletjes middag en bijvoorbeeld twee keer per jaar kledingverkoop. Het restaurant serveert aan de bewoners in het hoofdgebouw ontbijt, warme middagmaaltijd en avond broodmaaltijd. Bewoners van buiten het hoofdgebouw kunnen op aanvraag mee-eten in het restaurant.

Wasserij

BNS heeft een wasserij service waar op aanvraag een abonnement voor kan worden afgesloten.

Kapsalon Bloemoord

In het hoofdgebouw is kapsalon Bloemoord gevestigd. Heren- en dameskapster Monique van Gils is hier meerdere dagen per week aanwezig. U kunt zelf met Monique een afspraak maken op 06-155 31 248.

Herenkapper André is op de woensdagochtend aanwezig. Op het grote prikbord naast de lift hangt een lijst met tijden waar u uw naam op kunt zetten als u geknipt wilt worden.

Bloemenwinkel Dacor

Op vrijdag en zaterdag is in het hoofdgebouw de leuke bloemenwinkel van Dacor geopend van 10.00 – 16.00 uur. In de winkel zijn ook kleine cadeau artikelen verkrijgbaar.

Logeerfaciliteit

Op de 3e verdieping van het hoofdgebouw is een eenpersoonslogeerkamer beschikbaar voor gasten van bewoners van het BNS-complex. Op het BNS kantoor kan u meer informatie gegeven worden m.b.t. kosten en beschikbaarheid.

Kapel

In de kapel op de begane grond van het hoofdgebouw worden op meerdere dagen vieringen gehouden. De kapel is vrij toegankelijk.

Eetzaal Kapster Kapel