Reparatieverzoek

Heeft u een storing of defect en is BNS verantwoordelijk voor het onderhoud of heeft u een klusabonnement? Dan kunt u uw reparatieverzoek doorgeven. 

  • Via onderstaand formulier op onze website
  • Via telefoonnummer 0252 – 262 229  (maandag t/m vrijdag 09:00 – 12:00 uur)
  • Via Whatsapp 06 - 80 22 91 26

Spoed buiten kantoortijden

Bij medische noodsituaties belt u altijd 112!
Spoedgevallen zoals brand, gaslekken of levensgevaarlijke situaties (bijv. stormschade dak, omgevallen bomen) geeft u altijd eerst door via het alarmnummer 112 en daarna kunt u ons bellen.

Bij een spoed calamiteit dat niet tot de volgende werkdag kan wachten, bel dan ons nummer 0252 – 262 229. Na het voicemail bericht kiest u optie 1 om doorverbonden te worden naar onze spoeddienst.

Wat is bijvoorbeeld een spoed calamiteit?
Stroomuitval in hele woning (kijkt u eerst op website Liander of er een storing is of vraag bij uw buren), geen water (controleer ook de website van Dunea), CV storing in wintermaanden, grote lekkage, ernstige rioolverstopping die schade veroorzaakt.

Twijfelt u?
U kunt dan onze storingsdienst bellen, maar houd er rekening mee dat:
* Niet-spoedeisende meldingen de volgende werkdag worden behandeld.
* Misbruik van de spoedlijn kan in rekening worden gebracht.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Reparatieverzoek Reparatieverzoek