Zelf klussen

Om van uw huis een thuis te maken, wilt u uw woning misschien naar eigen wens aanpassen. Dat mag! Voor sommige woningveranderingen heeft u onze toestemming nodig.

U heeft geen toestemming nodig wanneer u de verandering zelf gemakkelijk kunt verwijderen als u gaat verhuizen, bijvoorbeeld voor het leggen van laminaat, bevestigen van planken aan de muur of het ophangen van een sleutelkastje bij uw woning.

Wanneer u een gewenste verandering niet gemakkelijk te verwijderen is als u gaat verhuizen dan heeft u wel toestemming nodig, bijvoorbeeld voor aanpassingen aan de keuken of badkamer.

Woningveranderingen mogen er niet toe leiden dat er gevaarlijke situaties ontstaan, de woning toekomstig moeilijk verhuurd kan worden of is strijd is met de wettelijke voorschriften.

Neem daarom bij wensen om de woning aan te passen eerst contact op met ons. We bespreken met u de mogelijkheden en denken graag met u mee. Er zijn klussen waarvoor u niet zelf een externe partij kunt laten komen, maar die gedaan moeten worden door de Technische dienst van BNS of een door ons aangewezen partij.

Zelf klussen Zelf klussen